六月‧ 戒煙月

向上
第一天
第二天
第三天
第四天
第五天
第六天
第七天
第八天
第九天
第十天
第十一天
第十二天
第十三天
第十四天
第十五天
第十六天
第十七天
第十八天
第十九天
第二十天
第二十一天
第二十二天
第二十三天
第二十四天
第二十五天
第二十六天
第二十七天
第二十八天
第二十九天
第三十天
向下

戒煙第一天

第一天

六月戒煙月開始喇!,恭喜你,你已成功行出第一步!記得話畀屋企人同朋友知,你決心戒煙!

喺香港,每100人就有91個係從未吸煙或者已經戒煙人士,歡迎你加入呢個無煙大家庭!

下一天

戒煙第二天

第二天

唔食煙一日,血壓、身體內一氧化碳已經回復正常水平。繼續努力!

上一天 下一天

戒煙第三天

第三天

恭喜你戒咗煙3日!趁著今日端午節,好好享受游龍舟水或扒龍舟,遠離煙支!

上一天 下一天

戒煙第四天

第四天

煙草煙霧含7,000多種化學物質和69種致癌物。這些有害化學物質會損害真皮內的微絲血管及破壞毛囊的DNA,影響毛髮生長周期。研究顯示,每天吸20支或以上傳統煙的男性吸煙者脫髮風險較非吸煙者增加134%。

吸煙不單損害健康,亦帶來脫髮煩惱,有吸煙習慣的男士應盡早戒煙!

上一天 下一天

戒煙第五天

第五天

停煙或戒煙時難免經歷退癮徵狀, 例如焦慮和精神不振。你可能會錯誤地認為吸煙有助緩解此徵狀。事實是,徹底戒煙才會完全打破煙癮的惡性循環。通過戒煙,你的心理健康亦會得到改善。 不如打1833 183 搵我哋傾下?

上一天 下一天

戒煙第六天

第六天

加熱煙同傳統煙尼古丁含量相若,所以同樣容易令人上癮。現有數據已顯示加熱煙產生的煙霧含有最少 80 種屬加熱煙獨有或比傳統煙更多的化學物質,包括致癌物。所以戒煙期間千祈唔好用加熱煙,否則前功盡廢!

上一天 下一天

戒煙第七天

第七天

食煙唔止唔見錢,連精子都少啲 😫

研究顯示,吸煙可損害精子DNA,令精子形態及活動力異常。吸煙者精子過少風險較非吸煙者高29%,影響生育健康!戒煙啦!

上一天 下一天

戒煙第八天

第八天

煙草的尼古丁和重金屬鎘對骨骼細胞有直接毒性作用,並降低吸收鈣和維他命D,增加骨質疏鬆風險。另外,吸煙提前更年期1至4年,令鈣質加速流失。

綜合研究顯示,吸煙者髖部骨折風險比非吸煙者高8成。想老咗骨骼健康,行動自如?盡早戒煙!

上一天 下一天

戒煙第九天

第九天

煙草有毒物質會令口腔組織和骨骼慢性發炎,同時抑制免疫細胞功能及妨礙自我修復,因而增加牙周病風險同引致口臭,仲會增加植牙手術失敗率!

想牙齒健康同避免提早冇牙,唔好再食煙!

上一天 下一天

戒煙第十天

第十天

冇食10日煙,你嘅味覺、嗅覺應該越嚟越敏銳!不如諗定今日Happy Friday食乜好~

上一天 下一天

戒煙第十一天

第十一天

吸煙引致最少12種癌症,包括胃癌、子宮頸癌、大腸癌等。這些由吸煙引起的癌症不但可以致命,亦可能帶來長期後遺症。一些基本身體機能例如進食和排泄,都可能永久受損。不想這些問題成為你每天生活的一部分?立即戒煙吧!

上一天 下一天

戒煙第十二天

第十二天

吸煙會加劇經痛,更會提早更年期1至4年,並加劇更年期症狀,例如潮熱。想對自己好啲?戒煙啦!

上一天 下一天

戒煙第十三天

第十三天

煙草煙霧破壞肺部纖毛細胞,以致肺部不能有效清除分泌黏液及當中的細菌、塵埃等外來物,兼且削弱免疫細胞的殺菌功能。一旦感染新冠病毒,仲會增加成為重症患者及死亡風險!戒煙啦!

上一天 下一天

戒煙第十四天

第十四天

吸煙減少腦細胞血液和氧氣供應,導致細胞損害及死亡。根據多項綜合研究,吸煙者有認知障礙症(俗稱老年癡呆症)及阿茲海默症的機會較非吸煙者高三至四成,風險更隨着每日吸煙量增加!戒煙事不宜遲!

上一天 下一天

戒煙第十五天

第十五天

吸煙破壞卵巢細胞,影響卵子受精及受精卵植入子宮,以致影響生育。

大量研究顯示,吸煙者比非吸煙者高 3 倍機會需要嘗試超過1 年才能成功懷孕,風險亦隨吸煙量上升。另外,流產風險亦高2至3成。有計劃迎接小生命嘅女士快啲戒煙啦!

上一天 下一天

戒煙第十六天

第十六天

吸煙導致胰臟細胞發炎,尼古丁亦抑制胰島素的正常釋放,因而導致糖尿病。

綜合研究分析顯示,吸煙者比非吸煙者患上糖尿病的風險高3成。唔想咁? 戒煙啦!

上一天 下一天

戒煙第十七天

第十七天

吸煙破壞陰莖海綿體血管細胞,影響勃起功能。綜合國際多項研究的回顧發現,男性吸煙者患上勃起功能障礙的比率較非吸煙者高五成,而在本地和內地進行的研究亦發現類似結果。

患上勃起功能障礙的風險更與每日吸煙數量有明顯關連。內地研究發現,每日吸煙多過20支,患上勃起功能障礙比率與非吸煙者相比,高約六成半。

吸煙影響生育健康和生活質素。為避免吸煙對性功能造成永久損害,有吸煙習慣的男士應盡早戒煙!

上一天 下一天

戒煙第十八天

第十八天

煙草煙霧含有7,000種化學物質,當中至少69種致癌物。多年研究已證明,煙草煙霧會損害身體幾乎所有器官。你要繼續努力戒煙!

上一天 下一天

戒煙第十九天

第十九天

父親節快樂!為父親送上健康呢份無價嘅禮物,鼓勵佢戒煙啦!

上一天 下一天

戒煙第二十天

第二十天

吸煙導致胰臟細胞發炎,尼古丁亦抑制胰島素的正常釋放,因而導致糖尿病。

綜合研究分析顯示,吸煙者比非吸煙者患上糖尿病的風險高3成。唔想咁?戒煙啦!

上一天 下一天

戒煙第二十一天

第二十一天

恭喜你21日冇食煙同慳咗$1200!用嚟買電子用品或家庭電器,都有唔少選擇架!成功戒煙更幫你慳返至少2成醫療保費,繼續努力!

上一天 下一天

戒煙第二十二天

第二十二天

兒童接觸二手煙會增加癌症、中耳炎、下呼吸道疾病和嚴重哮喘的風險。

為子女健康著想,戒煙啦!

上一天 下一天

戒煙第二十三天

第二十三天

唔好以為食少啲煙就冇事!綜合研究指出,比唔食煙嘅人,每日一枝煙中風風險高2成,而冠心病嘅風險亦高達4成、已經相當於每日一包煙的一半!

純粹減煙無助減低吸煙引致嘅疾病及死亡風險。戒煙要徹底,一枝都唔好食!

上一天 下一天

戒煙第二十四天

第二十四天

一日一包煙 = 一年白做一個月?

香港工資中位數$18,700,如果你每日花60蚊買一包煙,一年就要$21,900,即係每年只出11個月糧咋 

上一天 下一天

戒煙第二十五天

第二十五天

吸煙減低視網膜細胞自我修復能力,日久增加對眼睛結構的損害。研究顯示,吸煙增加視力衰退及老年性黃斑點退化風險2至3倍。

另外,煙霧中的重金屬鉛和鎘直接破壞眼部晶體、降低抗氧能力,增加白內障風險2至3倍。想保護視力?立即戒煙!

上一天 下一天

戒煙第二十六天

第二十六天

水煙的煙草及助燃碳釋出大量有毒化合物,包括一氧化碳、重金屬、焦油及致癌物。吸食一小時水煙所吸入嘅煙霧可以相當於傳統煙嘅100至200倍!因此,水煙使用者吸入嘅有毒物質份量比吸食傳統煙更多。

水煙組件難以在每次使用後徹底消毒。研究發現使用水煙器具增加感染疱疹、肺癆及丙型肝炎等風險。千祈唔好食呀!

上一天 下一天

戒煙第二十七天

第二十七天

吸煙增加患上認知障礙症、髖骨折和白內障等疾病風險。 即使60歲以後戒煙,同樣有即時及長遠的裨益。

戒煙永遠唔嫌遲!

上一天 下一天

戒煙第二十八天

第二十八天

如果你已經四個星期冇食煙,你已經捱過咗尼古丁引致嘅退癮徵狀。日後若有環境因素挑起你嘅心癮,你一定要記得今日嘅堅持同努力,唔好再食番。

要避免誘惑,一定要堅拒身邊叫你食煙嘅人,亦要避免去有人食煙嘅場合。我哋一齊回顧過去一個月咁多個戒煙嘅理由!

上一天 下一天

戒煙第二十九天

第二十九天

戒咗煙既朋友,你終於可以同污糟嘅後巷和垃圾桶講分手喇!自己嘅人生應該想點就點!

上一天 下一天

戒煙第三十天

第三十天

分享你同家人/朋友相處的無煙時刻~

上一天



訂定戒煙計劃

⼤多數戒煙者能自行戒煙,有些⼈戒煙比其他⼈容易,有些⼈戒煙可能要嘗試多次。需要的話,戒煙服務亦能為你提供幫助,並完全免費。

當你決定戒煙,你可以按以下步驟制定戒煙計劃:

記下你戒煙的原因
記下⾃⼰戒煙的原因可以幫助你保持動⼒,特別是在困難的時候。
決定戒煙的方式
⼤多數戒煙者能自行戒煙,但亦有免費的戒煙支援和服務可以隨時為你提供協助。
決定戒煙⽇期
下⼀步是定下戒煙的⽇期。選一個較少壓力的日子,避開一些重要的工作或限期。這樣你會更容易去處理退癮徵狀。
列出吸煙的誘因
了解導致你想吸煙的誘因能幫助你實現戒煙⽬標。這能讓你制定相應策略,例如迴避某些能誘發吸煙的情境,或是透過獎勵來改變舊有習慣,以保持自制。
計劃活動來對抗煙癮
有時候,你會特別渴望吸煙。當你有這種衝動時可以暫時放下手上的⼯作,並嘗試一些積極的活動,例如唱歌或冥想。

毅⼒和堅持是戒煙裡不可或缺的要素。你的定⼒會隨時間增強,讓你更容易控制煙癮,拒絕吸煙。保持均衡飲食以及積極樂觀可助你輕鬆渡過的戒煙之旅。

需要更多資訊和支持,你可以打戒煙熱線1833 183

2022年6月24日